Greenified Inventory

Flytning og reorganiseringer på arbejdspladsen kan være ressourcekrævende projekter. Men sådan behøver det ikke være. Greenified Inventory er digitalt inventarsystem, som giver dig et totalt overblik over det eksisterende interiør og forenkler planlægning og gennemførelse af forandringer på arbejdspladsen.

 

Spar tid og penge

Fuld kontrol med din beholdning giver de rette forudsætninger for at genbruge interiør, minimere unødige nyanskaffelser og istandsætte dine møbler. Det bliver både tids- og omkostningseffektivt – og bidrager til nye, cirkulære møbelstrømme.

Trin for trin

Alle produkter mærkes med QR/RFID-etiketter, som scannes via en smartphone og registreres på en onlineplatform. Når inventaroversigten er færdig, ligger produkterne tilgængelige på onlineplatformen, hvor du kan planlægge:

  • Genbrug af produkterne i nye lokaler
  • Flytning internt i organisationen
  • Håndtering og genvinding af materialer
  • Internt salg
  • Vedligeholdelse og istandsættelse
  • Salg af produkter, som ikke længere anvendes

 

Kom i gang

Vil du vide, hvordan Greenified Inventory kan anvendes i din virksomhed? Kontakt os, så hjælper vi dig med at komme i gang!

Inventory i praksis

Da en af Europas største energiselskaber flyttede til et nyt nordisk hovedkontor, skulle bæredygtighed gennemsyre alle dele af indretningen. Med innovative services og kreativt genbrug er kontorprojektet blevet helt unikt. – Jeg er helt overbevist om, at det netop er denne type løsninger, som gør, at man kan inspirere andre, siger E.ONs bæredygtighedschef Carina Tollmar.

Læs mere om projektet her.